POCZĄTKUJĄCY - WPROWADZENIE

Docelowo 20 ruchów albo wykonywać ćwiczenia przez 30 sekund. 2 serie.

Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami 5-10 sekund w formie obwodu, a pomiędzy seriami, co najmniej 2 minuty

 

 

PRZYSIAD



1
Stoimy prosto z hantlami w obu rękach. Dłonie wzdłuż ciała.

2
Nogi ustawione na szerokość barków ze stopami ustawionymi lekko na zewnątrz.

3
Powoli opuszczamy tors uginając kolana dopóki uda będą równoległe do podłoża.
Kolana nie mogą wyjść poza linii palców!!!

4
Wydychając powietrze podnosimy tors pchając piętami w podłoże i wracamy
do pozycji wyjściowej.

5
Czujemy jak pracuje mięsień czworogłowy, pośladkowy, dwugłowy i trójgłowy łydki.



NIE INTERESUJA CIE TRENINGI OSOBISTE?

Przykładowy trening biegowy możesz zobaczyć tutaj.
Wstęp do treningu silowego możesz zobaczyc tutaj.

Logowanie

Koszyk

 x 
Twój koszyk jest pusty

Szybki kontakt

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon: 604 491 152

Dołącz do Nas !