Drukuj

Mięśnie głębokie tułowia - wstęp

Super User. Opublikowano w Mięśnie głębokie tułowia

Mięśnie głębokie są bardzo ważne w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała oraz odpowiadają za stabilizację naszego szkieletu szczególnie podczas uprawiania sportu. Podczas tego rodzaju treningu niezwykle ważna jest technika. Jeśli ustawienie ciała nie będzie prawidłowe, całe ćwiczenie może okazać się kompletnie bez sensu. Taki trening wzmacnia mięśnie grzbietu i brzucha oraz rozciąga wszystkie partie ciała.

Wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu zalecane jest sportowcom - daje lepszą podstawę do kształtowania Zawodników, u których słabe mięsnie tułowia są częstą przyczyną bólu pleców. Regularny trening mięśni głębokich pozwala skutecznie zredukować napięcie mięśni kręgosłupa, likwidując większość przyczyn i skutków bólu pleców, nawet w przypadku przewlekłych, dokuczliwych bólów krzyża.

Trening nie powinien trwać mniej niż 30minut. Warto je dodać na sam koniec treningu biegowego lub siłowego. Tym sposobem w grupie zmotywujesz się do pozostawionej zwykle na koniec serii na mięśnie brzucha i rozciągniesz napięte po treningu mięśnie. Ćwiczenia na mięśnie głębokie powinny być nieodłącznym elementem każdego treningu, stosowanym regularnie, minimum dwa razy w tygodniu dla zachowania prawidłowych funkcji ruchowych.

NIE INTERESUJA CIE TRENINGI OSOBISTE?

Przykładowy trening biegowy możesz zobaczyć tutaj.
Wstęp do treningu silowego możesz zobaczyc tutaj.

Logowanie

Koszyk

 x 
Twój koszyk jest pusty

Szybki kontakt

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon: 604 491 152

Dołącz do Nas !