Drukuj

Dieta - wstęp

Super User. Opublikowano w Dieta

Dieta jest niezbędnym czynnikiem zdrowego stylu życia. Trzeba pamiętać, aby jeść 5-6 równomiernych (mniej a częściej) posiłków w ciągu doby w odstępie czasowym ok.3h. Rzeczą jasną jest, że należy odstawić jedzenie typu fast-food. Bardzo wiele badań zwyczajów żywieniowych dowodzi, że największe sukcesy w odchudzaniu osiągają ludzie, którzy spożywają regularne małe posiłki w krótkich odstępach czasu. Dzięki takiemu postępowaniu organizm nie jest skłonny do magazynowania spożywanych kalorii. Ważną sprawą jest to, aby jeść wolno, ponieważ uczucie sytości uzyskujemy dopiero w kilka do kilkunastu minut po spożyciu posiłku. Gdy jemy wolno, dajemy organizmowi czas, aby poinformował nas o tym, iż się najedliśmy, zanim zjemy za dużo. Należy również pamiętać, że jedząc wolno poprawiamy trawienie(dokładniej gryziemy produkty i procesy trawienia zachodzą o wiele szybciej).Nasz organizm składa się z ok.60% wody, więc picie wody mineralnej(koniecznie niegazowanej, najlepiej wysoko zmineralizowanej) jest bardzo ważne - należy wypijać minimum 2l wody dziennie.

NIE INTERESUJA CIE TRENINGI OSOBISTE?

Przykładowy trening biegowy możesz zobaczyć tutaj.
Wstęp do treningu silowego możesz zobaczyc tutaj.

Logowanie

Koszyk

 x 
Twój koszyk jest pusty

Szybki kontakt

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Telefon: 604 491 152

Dołącz do Nas !